Adımı değiştirdim,

Zaten küçük bir kızken de adımı değiştirmek isterdimm.. Nedense Gamze olsun isterdim, daha okula bile başlamamışken büyünce ilk işim ismimi değiştirmek olacak derdim... Hayallerini kurardım, hatta babama sormuştum, o kadar sıkılmıştı ki bu konudan "mahkemeye başvururuz" demişti canım babam....

Şimdi memnunum adımdan, hala Hilal, Nihal diyenler oluyor ama olsun :)

Adımı değiştiremedim ama bloğumun adını değiştirdim, sebebi yok, nasıl saç rengini değiştirmek için bir bahane aramıyorsak bu da onun gibi bir şey sanırım, yarın ki hedefim de saçımı boyamak... Biliyordum böyle olacağını... Yaklaşık 3 senedir hiç boyamıyordum, kendi kendime karar almıştım, doğal olan en güzeldir ayaklarına yatmıştım.Ama saçlarım o kadar bakımsız geliyordu ki gözüme gittim oturdum fütursuzca kuaför koltuğuna ama artık kendim boyayacağım. Her defasın milyonlar harcamama gerek yok. 10 TL ye bitiririm işimi diyorum.

Ben de karar verdim artık her ...kun fotosunu koyacam buraya, ne beğenirsem ne alırsam ne yaparsam burada olacak. özel hayatımı gözler önüne sercem :P

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444