Karin Dreijer Andersson

Benim biraz geç haberim oldu:(
The Knife'ın kız kardeş olanı Karin Dreijer Andersson albumu Mart ayında çıkıyi.

Dinledim hemen myspace'den. Aman ne biliyim fazla dayanamadım. If I had a heart...
Albumun tamamını dinleyince karar vereceğiz artık... Gerçi kadının sesi amazing olduğu için her zaman dinlenir.

Bu arada Alçak Basınç ın en son programını mutlaka dinleyin... Thom Yorke'un Eraser albumunun remixlenmiş halini yayınlanmış geçenlerde.... Harrowdown Hill'i çaldı programında. Aman diyim....Güzide parçalardan oluşan bir seçmece program tadında olmuş:P güzel yaniiii....
Hahahh aklıma ne geldi şimdi, ben lisedeyken Radyo2019 vardı, bizim jenerasyon kesin bilir, sonra o (karıştırmıyorsam)Radyo Eksen oldu, ben sürekli radyoya telefon! açıp iş bavurusu yapıyordum. Sizinle çalışıyım falan gibisinden... Sonra Tüneldeki Bronx'da gene yıllar önce Radyo Eksen parti düzenlemişti. Brit pop gecesi gibisinden... O geceyi unutamam :P Radyonun Dj'lerinden birinin yanına gidip onunla tanışmıştım. Ama biraz hayal kırıklığına uğramıştım...Nesye çok önemli değil, şimdi ki aklımla tanışsam hayal kırıklığına uğramazdım falan filan....
Bilgisayarım o kadar yavaşladı ki artık isyan edesim geliyi, offf

Comments

Harun İzer said…
çok teşekkürler!! :)

bu arada, radyo 2019 yıllarını yaşayanlardanım ben de - ama asıl ilk gözağrım kent fm'dir, seren alpsan & kemal ayyıldız'lı yılları.

bir de radyo eksen evet, ben de iki sene peşlerinden koşmuştum da bir şans bir şekil oluverdi program :)

ben de takip ediyorum artık burayı.
Nilay said…
Asıl ben teşekkür ederim!!

Bloğun ve programın sayesinde çokkkk şey öğrendim, hep yaz:)

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444