Portfolyo dediğin böyle olur hıhhh...

Sokak modası haltetmiş

Bu çocuğu çok tuttum...

Radiohead tam 12 senedir favorim:

Morisseyin'in yeni albumunu dinliyorum son günlerde...Biraz sert mi olmuş ne, ama hala kadife gibi sesi var,geçen gün evli ve bir çocuklu bir arkadaşım "Nilay Morissey gelse, herşeyi bırak gel dese, giderim biliyomusun" dedi, çok güldüm!!! Düşünmeye değer mi, tööbe tööbe :P


Taksim-Levent metrosundaki pasta, börek türü şeyler datan bir yer vardı ya, adı neydi bilmem ne tren,hatırladım Kara Tren oranın havuçlu, tarçınlı keki 10 nomero, hergün iyiyorum, Rasoş alıyo, geçende ofiste herkesi kandırdım, ben yaptım diye :P inandılar ama sonra vicdan azabı çektim itiraf ettim, utandım... Zira ben kek yapmayalı 27 sene oldu :P

Ekoseli montlarda, ceketlerden kusucam ama buna hayır demem

onu alırım, bunu alırım, ayın 15 inde parasız kalırım, kocam var ondan yerim, ben bunu hep yaparım, geleceği hiç düşünmem, ne olacak böyle bilmem, güneye yerleşmek istiyorum artık, rasim duy sessimiiiiiiiii, kocaman bahçesi olan deniz kenarında bir evde, milyonlarla hayvanla beraber yaşamak istiyorum!!!!

insanı sinir eden bütün duygulardan uzakta olmak istiyorum, stres, sıkıntı, telaş, kaygı, çarpıntı, kafein, nikotin, duman, soba, kobi, palto, bot, atkı, akbil, metrobüs, otobüs, dolmuş üçlüsü, İstanbulu sevmiyorum, dünyadaki en güzel şehir olduğuna inanmıyorum, bırakın bu işleri, keşke başka bir ülkede yaşasam, özler miyim acaba, sadece annemi- babamı özlerim sanırım.....

bisiklet, deniz, ağaç, kedi, köpek, kuş, kaz, kuzu, tavuk, horoz, civciv, inek, sizi çok seviyorum :):)

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444