Post it!

Photo: Apakstudio

Post it leri çok seviyorum. Yurt dışında bunun sergileri- show gibi- bile var. Aslında biz de düzenlesek çok keyifli olurdu. Biraz özentilik mi olurdu ne desem bilemedim...

Annemler yazlığa gittiklerinde yazları, bir yolunu bulup gitmezdim onlarla... Özellikle abimin askerde olduğu dönemde neredeyse 2 ay evde yalnızdım. Son zamanlarda depresyona girmeye başlayıp buzdolabının üzerine post it ler yapıştırarak hayali ev arkadaşıma ya da sevgilime artık o dönem de neye hasretsem ona notlar yazıyordum. "Dolapta yemek var, ısıtır yersin" ya da "alışveriş listesi: domates, süt bilmem ne" hepsi yalandan, aman aman, annem bunları görünce beni apar topar götürmüştü....

Zaten bir dönem acayip yalnızdım, nedense kapamıştım kendimi, aynı koltuğun üzerinde 1 hafta oturduğumu bilirim, aynı pozisyonda.... Acayip dalga konusu olmuştum... Hala annemlere gittiğimde o koltuğu görünce içim cız eder! ne garip yıllarca yaşadığım yer annemin evi oluyor birden bire.. Hööööö, ne alakası var sen orada büyümedin mi, hiçççç ööle gelmiyor, insan çok nankör bir yaratıhhh...

Post it den buralara nasıl geldim bilmiyorum, ama siz yine de yapıştırın oranıza buranıza....Zevkli oliyi...

Comments

Sagır Kedi said…
ay evet yaaa bende bayılıyorum israf etmeden kullanmayı seviyorum:))Şimdi teknoloji çağındayız ya masaüstünde not gibi görünen sevimli post it lerimi seviyorum.Yalnız böyle çiçekli kalpli bol motifli post it programı bulamadım.Eger bulursan bana da gönderirsen sevinirim..Sevgiler...
Nilay said…
Yollarım tabii:)

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444