Vicky Cristina Barcelona'yı izledim. Konusuna hiç bakmadan, hakkında hiçbirşey bilmeden bir filme gitmeyi aslında çok severim, ama sürekli ineternetle ve gündemle meşgul olduğum için
bu pek mümkün olmuyor!

Tam bir aşk filmi bekliyordum açıkçası ama bir yandan da filmin afişe bakarken bazı farklı durumların olduğunu da hissediyordum. Film daha ilk dakikasında etkisi altına aldı ve aniden gelişen olaylarla dolu dolu bir 2 saat geçirtti bana. Renkler, mekanlar, içkiler, insanlar herşey o kadar hoştu ki film bittikten sonra Barcelona ya gidicem diye tutturdum, canım da acayip bir şekilde kırmızı şarap içmek istedi. Ama ikisi için de vakit epey bir geçti! Sanki saat erken olsa Barcelona'ya gidicekmişim de..

Scarlet Johansan'ı pek sevmem aslında, ama bu güzel bir kadına olan uyuzluk gibi değil, tipim değil sadece:)
Ama Penelope Cruise girince işin içine susarım, saygı gösteririm...Sigara içmek bir kadına ancak bu kadar yakışabilir!!

Javier Bardem de zaten iyice havalandı walla Ben Onu Goya'nın Hayaletlerinden bilirim amannnnnn öldürmek istemiştim adammı şimdi bakıyorum da bütün kadınların onun adını duyunca ağzının suyu akıyor... Penelope ile de bebaberler, yakışırr...
Ne biliyim yakışıklı değil ama seksi adam grubuna girenlerden sanırım...Benim başım bağlı bilemeiycem :PP(Bu da ne demekse, sanki adam birgün gelicek de benim bu yazımı görecek de, vay efendim çevirmen bulacak, yazımı anlayacak beni bulacak, gelicek Türkiyeye falan sanki....)

Filimin konusunu pek anlatmak istemiyorum. Birbirinin tam tersi karakterler iki yakın arkadaş yazı geçirmek İçin Barcelona'ya giderler. Sonra yanlarına yaklaşan yakışıklı ve gizemli sanatçının daveti kabul ederek, çılgın bir yolculuğa çıkarlar. Adam ikisinin de akıllarını başlarından alır... Kızlardan biri çok yakın bir zamanda evlenecek olmasına rağmen adamın koynuna girmekten kendini alamaz!Sonra adamın çılgın, nevrotik,kaotik eski karısı ortaya çıkınca asıl eğlence o zaman başlar.

Çok eğlendim, zaman zaman kıskandım, hayret ettim, ama çok sevdim...Şarap içerek izleme şansım olsa daha da çok severdim :):)



Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444