Minstagram

En çok çevremdeki insanlar bana gösteriyor ne kadar yapmacık hayatlar yaşadığımızı. Tatile gittiğimizi bile bütün sosyal mecralarda ilan edip harikasın tatlım, yalanları yapmacıklık değil de nedir? Hangimiz gerçekten içimizden geldiği için birşey paylaşıyoruz, nedir bu göstermelik hayatlar. Hayır, 3 dakika sonra unutuluyor gidiyor zaten neyin peşindeyiz anlamıyorum ki...Yemek yerken, içki içerken, denize atlarken çekilecek o fotoğraflar, kuralımız bu! Kimse kusura bakmasın ama yalanlar üzerine yaşıyoruz, kendimize yalanlar, sadece gerçekten düşündüklerimizi söylesek sanırım kimsecikler kalmaz etrafmızda...

Halbuki instagramda minstangramda ne kadar da mutlu herkes, kimse grip olmuyor, kronik yorgunluk yok, kimse kavga etmiyor, herkes birbirine çok aşık. Kazara birinin fotoğraflarına bakmaya başlamayayım, bütün hayatı hakkında fikir sahibi olabiliyorum, hayatım boyunca tek kelime etmediğim ve muhtemelen etmeyeceğim birilerinin evlilik yıldönümlerini biliyorum mesela, ya da çocuğunun diş buğdayını! Dahası bundan sapıkça bir zevk alıyorum, zaman zaman yerden yere vurup aşağıladığım şeylerden zevk alıyorum! Eski sevgililer, eski dostlar, uzak akrabalar, dındının dındısı nerelere gitmiş, neler yemiş, hastamıymış hep biliyorum. Kimse çıkıp da param yok bu ay çok fenayım ya da hanımla gene kavga ettik, bu iş yürümüyor demiyor, yalancıyız çünkü canlarım, yalancı...Zaten hepimizin bildiği ve yaşadığı şeyleri neden mi tekrar yazdım, neden olacak, hatırlatmak için, bir de canım istedi...
Ayrıca ben de geziyorum bknz.



Comments

Popular posts from this blog

4444444444444

333333333333333333!!!!