Yeni yıl

Şimdi bu yıl bitiyor yaa, ohhoooo yine dışarda bir kalabalık, dolup taşan havasız, sıkıcı alışveriş merkezleri, havada uçuşan bir sürü yeni yıl planı var ortalıkta.... Hele birbirine hediye almalar, ben kesin yaşlanıyorum, bana o kadar uzak ki artık bunlar, zamanında yapmadım mı yaptım hem de alalarını, günler öncesinden kıyafet aldım, kuaföre gittim, deli paralar harcadım bilmem ne, ertesi gün de bol başağrısı ile uyandım hep o ayrı... Hele birbirine pahalı hediye alan karı kocalar yok mu walla ona o kadar gülüyorum ki anlatamam, sizi kese ortak değil mi arakadaş??Rasoş bana alsa mazallah kızarım, durduk yere alsa daha makbule geçiyor, nitekim bizde öyle, içten gelmece durumları, çok şükür bahaneye gerek yok.... Kabul edin canım siz de, biz daha havalıyız:PP
Hele bir de trip yaparlar ya birbirlerine bana hediye almadın, hele o tek taş reklamı tv deki kadın elini sallıyor ya ha bire, adam da anca eşşek kadar billboardu görünce uyanıyo hani karısına tek taş alması gerektiğini!!! Fena sinirlerimi bozuyor doğrusu, kardeşim varsa beğendiğim bir yüzük zarif parmağına git al tak, bekleme adamcağızdan yormayın birbirinizi, ben bilemedim walla bunları, herşey olmuş bir pazarlama ben bakarım kendi dalgama!!!

Bizim planımıza sıra gelince, koca bir meyve tabağı başında sıcacık kanepede, karnımızda bebeeemizle hasret gidermek olacak... Yoğunluktan yine ev arkadaşı tribine girdik, yatmadan yatmaya beraberiz, bu duruma uyuz oluyorum kimi zaman, ama az kaldı biliyorum:)

Bu sabah resmen sürenerek kalktım desem yeridir, zaten göbeemden ötürü yataktan kalkmaktaktan biraz zorlanıyorum amma geldim işte yine vazifemin başındayım, çok önemli işlerimiz var bugün yine malum hayat kurtarıyoruz burda!!Töbe töbe, uyuzum bu sabah işte herkese sakın bana günaydın, naber demeyin!!!

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444