panic butonu

Pazar günü inceden bir sızı vardı sağ tarafımda böyle böbreğe doğru sanki, gerçi hangi organım nerde artık bilemiyorum...Bekledim tüm gün arada bir geldi gitti, sabah oldu biraz kendimi dinleyeyim dedim, bakalım varmı sızı, sancı... Var biraz..... Dedim en iyisi doktora uğramak sanuçta 1 gün beklemiştim benim için büyük bir başarı!!

Bebiş böbreğime baskı yapıyormuş, bak sen hanıma.... Yayıldıkça yayılıyor tabii, organları itiveriyor, koca bebek!!

İtsin napalım, o iyi olsun da:)

Comments

Anonymous said…
oy oy başlamış şimdiden annelik fedakarlıkları...;) organlarımı itsin naapalım o iyi olsun daa...inşaallah hep iyi ve hayırlı olsunlar hayırlarını görelim...

Özlem
Nilay said…
Bilmem başladı mı:)

İnşallah, inşallah:)
Hiçbişeyi bu kadar çok istememiştim...

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444