İlk defa...

Bu sabah ilk defa gerçekten başka bir yerde yaşamak istediğimi tam anlamıyla hissettim! Sabahları işe bisikletle gitmek istediğimi, yol kenarında ağaçların olması gerektiğini, belki bir köprüden geçebileceğimi, altında şarıl şarıl akan bir dere, ya da ne biliyim onun gibi bir şey olabileceğini, mis gibi havayı ciğerlerime çekerken enerjinin bütün bedenime yayılacağını, tertemiz insanların mis gibi kokularla yanlarımdan geçeceği, herkesin birbirine günaydın deyip gülümseyebildiği -ben de dahil- Bir yerde yaşamak istediğimi anladım... Burası belki yurt dışıdır, belki de dünya dışıdır!!!
Ya da yaşamak da değil, deneyim etmek belki de istediğim.... Bu ülke dışında hayatın nasl olduğunu görmek... ne yerler ne içerler nasıl tepki verirler. Ya güney, ya yurt dışı. İstanbul da bir gelecek artık istemiyorum, boğaza benim için bir şey ifade etmiyor, o kadar kalabalık o kadar kalabalık ki artık nefes alamıyorum. ve hayat o kadar pahalı ki inanamıyorum ayın şu gününde maaaşımın bitmiş olduğuna.... Hayata yetemiyorum, burdaki hayat da bana yetmiyor...Bilmiyorum hiçbişey,birşey bilebileceğim bir yer var mı bildiğin??

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444