içiyorum, dans ediyorum, kahkaha atıyorum, kendimden geçip kendimi br kaybediyoru bir buluyorum...

Zaman zaman depresif oluyorum zaman zaman da agresif, belki de negatif ama hep çakırkeyif oluyorum... Ben bunuhep yapıyorum..

Anlatamıyorum bazen de ben böyleyim dediğim zaman da... Beni bilen biliyor, bilmeye hayret ediyor, ben de ona hayret hatta teeesüf ediyorum. Doğal olmak, kendn gibi olmak var mı bu dünyada... neden kalıba sokayım neden yalancı oliim.. Sonra da dürüstlükle ahkam keserler başıma, en dürüsü benim, ben hep böyleyim!

Sonra birden duruluyorum, aklıma bişi geliyor, beni benden alıyor, bırakmıyorum... Bulmaya giidiyorum kim bilir nerde, hangi dağda, hangi bağda....

Sonra öpüyorum hepinizi, kucak dolusu :)
Bugün cuma enseni kapa, kapamazsan yap evde kuzu kapama:):)

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444