are we human or are we dancer?*
Şimdi bir film düşünün....Batı Virginia'da geçsin, en güzel ormanların içinde, en soğuk suların dağlardan indiği, binbir çeşit çiçeğin gizli köşelerde saklanmış olduğu, her an bir ceylan ya da tavşanın karşınızı çıkabildiği.... Ya da çocukluğunuza gidin, Alice Harikalar Diyarında'yı düşünün...geçtiği yerleri, gördüklerini, yaşadıklarını....

Bazen o kadar boşuna olduğunu düşünüyorum ki herşeyin, geçen günlerin, yaşananların, sıkıntılar ya da sevinçlerin... Bütün hırslarımdan arınmış bir kafa ile bir ormanda yaşamak istiyorum. Kulübe olsun, sobası olsun, sobanın üstünden çaydanlık olsun sürekli kaynayan, her daim sıcak suyum hazır olsun, çay için...

Şimdi nereye bağlayacağım... Hollywood! Ne alaka dimi? Şiddet-gerilim sınıfına sokabileceğim bir filmler furyası vardır ya... Bir grup gencin ya da sadece bir çiftin yaz tatillerinde Amerika'nın en gizemlie yaletlerinden biri olan Virginia'nın batısına doğru ellerinde haritaları, sırtlarında çantaları ile yolculuğa çıkması ile başlar bu filmler...Sonra da kendilerini ellerinde baltalarla onları kovalayan bir grup ucubenin ortasında bulurlar. Asıl tema bir hayatta kalma mücadelesidir. Her defasında da filmin en güzel, en sexsi ve de en zayıf kızı, bütün manyakları öldürüp kanlar içerisinde, - nasıl dayanıyorsa tabi o ayrı bir mevzu - kazanan olur. Mutlu son! Çok azdır bu filmler arasında kötülerin kazandığını gördüğüm... Abartmıyorum son bir senidir 50 ye yakın izlemişsem sadece 1 ya da 2 sinde kötüler kazanmıştır. Yanlış anlaşılmasın tabi ki kötülerin kazanmasından yana değilim!! Ama yani kim dedi size bilmediğiniz yollara girin ya da çırılçıplak göle atın diye kendinizi.... Neyse burada yeni yetme sinema-tv öğrencileri gibi ahkam kesmek gibi bir derdim yok...Onlar varken bana laf düşmez:P Dün de izledim bir tane... Burdan buyrun : Timber Falls

Asıl derdim ben şimdi yarın öbür gün Batı Virginia'ya gitmek istesem nasıl olacak, nasıl gezeceğiz biz oralarda... Bazen ciddi ciddi şüpheye düşüyorum. Yani bu kadar çok film yapılıyorsa acaba gerçek olma ihtimali var mıdır küçücükte olsa... Ormanın ortasına turistlerin etlerini yiyerek ya da sadece onları parçalayarak yaşayan sapkın ötesi bir aile ile karşılaşır mıyım? Aman amannnn... yine ertelemek zorundayım Amerika seyehatimi!!!!! Onun yerine bu bayram Kaz dağları ile idare edeeceğim :)

Umarım karşıma en fazla kocaman gözlü bir ceylan ya da zıplayan bembeyaz bir tavşan çıkar... Belki o beyaz tavşanı takip edersem Harikalar Diyarı'na bile ulaşabilirim!!

*O zaman buradan buyrun da kulaklarınız bayram etsin :))
The Killers - Human

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444