Ben mi koydum kardeşim kuralları?


Sanki kapının önünde son model bir arabam varmış gibi, kalktım ehliyet almaya niyetlendim... Nedense devlet dairelerinde bir işim olduğu zaman öyle çok yorluluyorum ki yatmak istiyorum hemen işim biter bitmez, ama nerdeeee. O kadar yorgunluğun üstünden ofis köşlerinde debeleniyorum... O kadar çok para harcadım ki bir de bu ehliyet uğruna, üstüne biraz daha para katar araba alırdım, ehliyetsiz arabayı da napardım bilmem, bilmiyorum çok pişmanım :) Sanırım ben biraz beceriksizim, çok çabuk sinirleniyorum, insanlar da bana daha gıcık davranıyor... Umarım bir daha işim düşmez, oraya buraya para yatırmaktak, memurlarla muhattap olmaktan nefret ediyorum!!! üzgünüm ama kimse alınmasın , memurlar da beni sevmiyor, karşılıklı bir durum :)


Gitmek istiyorum buraalrdan, deniz kenarında ormanın yanıbaşında kocamannn bir evde yaşamak, birsürü hayvan beslemek belki çocuk yapmak istiyorum, Radyasyon ve dumandan uzak, yeşil ve mavinin dibinde yaşamak istiorum. Kesin yaşlanıyorum, çok sıkıldım İstanbuldan, metrobüsten , amannnnnnn dostlarr, ay em eee meeennnnn, it is e dogggggggggg!!!Keşke Burhan en yakın arkadaşım olsa, beni hep güldürse yaaaaa........


Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444