İsimsiz bebek

Yok, yok, biz bu gidişle bebeğimiz isim falan koyamayacağız. Benim beğendiğimi Rasim, Rasimin beğendiğini ben beğenmiyorum. Ortak birisim de bulamıyoruz, çünkü ortak beğeni olunca sanki birimizden birinin içine daha az sinmiş oluyor. Şöyle yapmaya karar verdik,beğendiğimiz isimleri Bebişin defterine yazıyorum, onu ilk gördüğümüz anda karar veririz diye düşünüyorum. Aslında erkek olaydı ismi hazırdı, aslında unisex bir isim gibi ama ne biliyim yaaa walla bu kadar zor olacağını hiç bilmezdim, özellikle baba çok zor beğenen bir insan olunca... Beni nasıl oldu da beğenmiş diyorum kimi zaman...


Şimdi bizim ki yarım kiloyu geçmiş, hafta sonu gördük, bir türlü ellerini yüzünden çekemedi ama, sanki saklıyormuş gibi, ya da utanıyormuş... Artık o ultrasonun mouse u gibi olan şeyi bööle bastıra bastıra fenalık geldi bana, doktora dedim yeter, göstermezse boşver,biz de hayalet gibi birkaç pozla çıktık ordan, aman işin en acayip yani, bize kocaman bir çerceve içinde 24 haftalık bebiğimizin hayaletimsi silüet şeklinde fotosunu 60 liraya kakalamış olmaları. Kardeşim heryerde bir sektör oluşmuş. Sanki nikah dairesinden fotoğrafalıyoruz, bir de o içimdedir zaten, iğrenç fotoğraflara zamanında bilmem kaç yüz lira vermiş olmamız. Tıpkı beni h.sonu kazıklayan peynirci gibi, etrafım sanki 3 kağıtçılarla çevrilmiş...


Bir de benim bazı denyo arkadaşlarım var laf aramızda, gerçekten çok acayipler, Nilayın karnı kocaman olmuş biliyomusunnnn,sanki ben bambaşka birşeye dönüşmüşüm de bilmem ne olmuş, hadi tamam yapın dedikodumu bişi demiyorum ama ben bunları neden duyuyorum, beni mi buldunuz konuşmak için, heralde sıkıcı hayatlarınıza benimle renk katmak derdiniz anlamadım, yaa arkadaşlar lütfeen 6 aylık hamileyim ne bekliyosunuz?? Her nedense doktorum ve kıyafet almak için gittiğim mağazalardaki teyzeler falan inanmıyor o ayrı, hiç kilooo almamışsın kızımm sen?? o zaman da çüşşşşş demek istiyorum, 8 kilo aldım az mı? Yani kısacası insanların hakkınızda çeşitli şeyler düşünmesine ve bunları ifade etmelerine engel olmanız çok zor, bunu sadece kocanız yapmaz o da sizi her halinizle sevdiği için!!!! Alınganlığın hat safhaya çıktığı böyle dönemlerde geceleri tutan tatlı krizinize en tatlı çözümü yine o bulur. Bir de canım ailem tabii, gerisi faso fiso yaneeee....


Bir de en fazla daha 2 ay çalışabilirmişim gibi hissediyorum, özellikle bu plaza olayı olduktan sonra iyicene darallar basar oldu beni, hamilelikten heralde çat diye çatlıycam sanki. Servis işini kendi yoğun çabalarımla çözdüm gerçi çokkkkk şükür, o da olmasaydı nolurdu bilmem, bir de şimdi şu grip salgını var, Allahım 4 ay daha bekleyemez mi diicem büyük bir bencillikle, keşke geçen sene doğursaydım,dün akşam Tekirdağa falan kaçarım gibi planlar yaparken buldum kendimi ; virüs her geçen gün artıyordu ve hayatta kalan bir avuç insandan
birinin karnı burnundaydı, bebek bu dünyanın son kurtuluş umuduydu!!!


Aşermelerle hep dalga geçen ben ,bütün bir haftasonu iskender iskender diye gezdim, nihayet pazar günü daha fazla dayamadım ve şimdi olsa yine aynı iştahla yiyecek olduğum İskenderi ve ardından fıstıklı baklavaları bir güzel mideme indirdim,bir de öyle heryerde de yemem, yemin ediyorum utanmasam Bursaya gidelim orada yiyelim diyecektim kendimi zor tuttum. Acaba psikolojik mi, şartlanma mı bilmiyorum ama gerçekten ben doyma hissimi kaybediyorum korkarım.Uzun uzun dalıp gittiğimde bilinki yine ya bir tatlının ya da bir kebabın hayalini kuruyorumdur. Çok enteresan, bir de şu bel, sırt ve popo ağrısı var tabii, resmen kıçım ağrıyor çok afedersin, yürüyüşlerimi arttırdım, cumartesi ve pazar 2-3 saat yürüdüm sanırım, siz sanmayın ben evde pinekliyorum,hiç bana göre değil....


Geçen de yolda giderken bir kız çevirdi beni hamilesiniz galiba dedi, yok biraz şişkinliğim var sadece diyecektim zor tuttum kendimi, evet dedim büyük bir kendini beğenmişlikle,bana broşürümsü gibi bişi verdi, doğum fotoğrafçısıymış, hiç tanımadığım biriyle doğuma girme fikri bana inanılmaz itici geldi bir anda sonra da benimle doğuma kim girecek dedim, Rasim dayanamam falan diyo, annem desen olmaz bilemedim, önce nasıl bir doğum olacağına karar vermek gerek sanırım, normal mi anormal mi, şu "normal doğum" lafı da çok komiğime gidiyi bu arada... Herşeyin normali en sağlıksı Nilayyyyyy, yerim seni, davulun sesi ne güzel dimi uzaktan:)
Allaşkına çok mu kilo almışım bi bakın...


Bebişi bekliyoruz işte biz böyle heyecanla, bir sahil kasabasında denize kokan mis bir evde, köpekciklerle ve kediciklerle dolu bahçeli mahçeli ama, bir evde gebelik de geçiriyor olabilirdim, domuz giribinden çokkkk uzaklarda, ya da bilmen hangi dağın yamacındaki bir köyde, tarlada çalışırken ya da sırtımda diğer çocuğumu taşıyıp hamur açarken, sabah 5 de kalkıp diğer çocuklarımın yırtık önlüklerini diken biri de olabilirdim,bu dengeler garip işler, o yüzden şükredip önümden yemenin zamanıdır şimdi!!!!

Comments

Anonymous said…
hehe kıç ağrına çok güldüm nilay ya huu..ama haklısın en ağrımıyacak yerler ağrıyordur ayrılıcak yerinden gibi...Kolaylıklar ama az kaldı..

Özlem (evlat)
Nilay said…
Ben bunu soruşturdum zayıf insanlar kilo almaya başlayınca özellikle böyle hızlı hızlı, belin falan ağrıyormuş, taşıyamıyormuş o yüzden egzersiz yapın diyorlarmış mış da mış :)Beni hayatım zaten bol koşturmalı hangi arada egzersiz yapsam bilemedim :)

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444