Sayın yolcular!!!

Çok sevgili ve de değerli yol arkadaşlarım biricik malum banka çalışanları...Yaklaşık 2 haftadır sizin servisinizle işime gidip geliyorum. Farkındayım son günlerde araç bir hayli kalabalık oldu. Benim erkenden gelip koltuğa kuruluyor olmam belki de kimilerinizi rahatsızlık veriyordur. Zira bazen söylemlerinize kulak misafiri oluyorum, servis de çok kalabalık oldu diye başlayan.... Üstüme alınıyorum ister istemez, malum ben sizden değilim!!Merak edenleriniz vardır bu kız da kim diye... Kalkıp kendimi tanıtamaycağımdan ötürü belki de bu sonsuza kadar kafalarınızda soru işareti olarak kalacak... Sizden tek ricam 2 ay daha beni idare etmeniz... Beni de değil aslında bebişimi.... Ben bu trafikte, bu grip salgının ortasında, bu halimle o toplu taşıma araçlarına binemem ki.... Kendimce bir takım önlemler almak zorundayım, benim evim de sizinkiler gibi işime çooook uzak :( Yollarda perişan oluruz biz ana kız, hem zaten benim ayakta duracak enerjim de olmuyor ki çoğu zaman... Bu geçici bir durum, söz bebek gelince kapınızın önünden dahi geçmem...Siz yeter ki bana bu sürede tip tip bakmayın....

Hepinize anlayışınız için çok teşekkürler,

Comments

Anonymous said…
oy oy tabii ya göstersinler anlayış size...ne var...nerde oturup nerelere işe gidiyosun nilay :(...

özlem (evlat)
Nilay said…
Sormaaa korktuğum başıma geldi:(Servis olayı yalan oldu, yeni işe başlayanlar oldu falan, ben yine kaldım ortada, nereye kadar gidecek bilemiyorum Maslak banaaa çokkk uzakkk her anlamda..

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444