VIRTUAL BOY

Tanımadığım etmediğim musicianları dinlediğim kimi zamanlarda kafamda bir tip çizerim, ayakkabıları, pantolunu, saçı başı bilmem ne, bazen tuttururum bazen de fena çuvallarım, yıllar önce sevdiğim bir DJ yi canlı canlı gördüğüm zamanki şaşkınlık gibi... İşim mi yok bu devirde bunlarla mı uğraşıyorum, millet 3G'ye geçti ben hala günaydın mesajları çekiyorum eşe dosta, ,içim mi kurumuş bilemedim....

Neyse diyeceğim şu ki yine birilerini buldum bu çocuklar tam da kafam canlandırdğım gibiler, zenginler kesin ne de olsa o sesleri çıkarmak için iyi bir teknik donanıma sahip olmak gerekir diye düşünüyorum, tabii beni ilgilendirmez milletin bilmem nesi, önemli olan yaptığı iştir, ben beğendim kısacası normalde hiçç şans vermem böylelerine! ama bu sefer verdim ve de pişman olmadım, değerli vaktimden yarım saat gitti ama akşamları eve dönüşte dinleyeceklerim arasında yeni parçalar da var artık, sonra arşiv olayı bir de tabiii...

Alllam ya birileri tutsa artık şu elimden yemin ediyorum ilham geliyi:)
He bu arada çocukların adını yazmayı unuttum:)

Virtual Boy

Birleşik Krallığı öperim ben

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444