kendinle dalga

AAAA rica ederim, ben hallederim lütfen siz rahatınıza bakın...

Ben işe de giderim, evimi de temizlenirim, yemeğimi de yaparım, bebek de yaparım, onu da büyütürüm, kocamla da ilgilenirim, az paraya çok iş yapar sesimi bile çıkartmam, walla ben varya acayip bişeyim. Yani pesss doğrusu dersiniz yaa onun gibi bişeyim...

Sonra bir yandan kendimi geliştirmeye de devam ederim, gidemesem bile vizyona hangi filme girmiş, kimin konseri varmı hep biliirm bok varmış gibi, sonra sergileri, festivalleri falan da hiç kaçırmam, yeni çıkan kitaplar, best sellerlar, yeni çıkan albümler hep benden sorulur, sorun sorun bir hele de alın cevabınızı.... Yani kısacası yeri geldiğinde son derece entellektüel, yeri geldiğinde de domestik bir hatun oluveririm şaşırsınız....


Hatta aileme de vakit ayırırım, düzenli olarak yemek yeriz birlikte, kayınvalideler gelsin, görümceler gitsin, kuzenler, halalar falan her hafta görüşürüz... Gün 24 saat derler ya, siz bakmayın ona ne 24 saati ben de 242424 saat... Eeee bu kadar çok işi nasıl yapıyorum sanıyorsunuz....

...............................................................................................

Ama sonra bir gün gelir, biri dürter ve hayatın bu koşturmalar için de nasıl bitip gittiğini yüzüne vurur Nilay hanım, o yüzden sen kendini fazla bi bok sanıp havalanma, otur oturduğun yerde...

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444