Anneler Günü

Her yıl Mayıs ayının 2.pazar günü olarak kutlanan Anneler Günü dünyada kaçıncı kez kutlanıyor bilmiyorum ama bu benim için 3. olacak. İlk sene kocamın beni hayretler içerisinde bırakan hediyesi "altın bilezik"ten sonra bir daha hediye istememeye yemin ettim, "hiç mi tanımadın beni nalakası var bilezik ve ben" demiştim, "ama  o beyaz altın" demişti... Neyse acemiliğine verdim diyelim:)

Az önce bir yazı okudum, bir kadın anneliği, kalbinin dışarıda atması olarak tanımlamış.Hayatımda bir söze hiç bu kadar hissederek katılmamıştım.Dışarıda, avucumda, ağzımda, kanepenin üzerinde atması falan da denilebilir. Dünyada başınıza gelebilecek en güzel şey bana göre anne olmak. Her saniye olan onca manasız ve üzücü şeye rağmen, geleceğe umutla bakabilmek. Akşamları yorgunluktan gebersen de parkta koşturacak kadar enerjiye bir bakışla sahip olmak, biraz yemek yesin diye 1 saatte 4 çeşit yemek yapabilmek, geceleri ortanızda yatıyor diye sabahları bel ağrısından ağlayarak uyanmak, uykusuzluğa bağımlı olmak, her dakika gözyaşı dökebilecek kadar duygusal bir insan olmak, kendini bütün sokak çocuklarının annesi gibi hissetmek aman aman daha neler neler...

İyiki anne olmuşum.

Comments

ne güzel yazmışsın canikom:)
Nilay said…
Mersi canikom da, siparişleriniz için derken ?? :)

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444