Bahar Sendromu

Bahar aylarında herkeste ve herşeyde bir yenilenme, silkelenme durumu başgösterir ya, bunu bu kadar sert, hayatım boyunca yaşamamıştım. Bekarken en fazla sevgili değiştirirdim. Şimdi utanmasam yaşadığım şehri değiştireceğim. Sanırım sadece baharla ilgili birşey değil, sorun nerde bilmiyorum. Tesellim benim gibi birçok insanın bunu yaşıyor olması, çevremde, hayatımda o kadar çok herşeyi bırakıp gitmek isteyen insan var ki, ne zaman bu hale geldiğimizi, getirildiğimizi hiç hatırlamıyorum. Yavaş yavaş, çaktırmadan, ince ince işlemişler sanki içimize. Tebrik ederim.

Benim minik tatlı kızım doğayla içiçe olmayı o kadar çok seviyor ki, sanırsın bir sahil kasabasında dünyaya gözlerini açmış, Karaköy'den denize girmek istiyor, buz gibi havada yalınayak geziyor, kedileri mıncıklayıp, kocaman köpeklerin boynuna sarılıyor, çiçekleri okşuyor, çimenlerde yuvarlanıyor, hiç tanımadığı insanların elinden tutup dakikalarca yürüyebiliyor, kendi başına oyunlar oynuyor, şarkılar söylüyor...


İşte çocuk ve yetişkin olmak arasındaki kocaman farklar. Keşke hep çocuk kalsaymışız.





Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444