Radiohead'in Grammy Gecesi Performansı

,mNeden neden neden neden ben bu adamları canlı izleyemiyorum, taaa yıllar önce Yunanistan'a gelmişlerdi, şu an hatırlamadığım ama hangisi olabilir ki Number Tv ya da Fm çekilişle 3-5 kişiyi konsere götürüyordu. Katılmıştım tabi ki ama gidememiştim.. Üstelik maddi durumu oldukça iyi bir arkadaşım çekişilte kazanmıştı hiç unutmam uyuz olmuştum çok, ulan senin paran var bari sen paranla git... Neyse uzun zaman oldu...

Malum Grammy ödülleri dağıltıldı. Açıkcası şu birinci oldu bu bilmem ne oldu gibi laf salatası yapmaya hiç gerek yok zaten herkesler yaziyi bir ben kusur kaliyim...

Benim aslı derdim Radiohead'in performansını izleyememiş olmak, acep tekrarı yayınlanabilir mi, kesin yayınlanır takip etmek gerek. Buradan bakabiliriz, Thom nasıl delirdim diyor sanki...

Bu arada çok tuttuğum bloglardan biri güzel bir yazı yazmış. Satır aralarında insanın müzik zevkinin nasıl şekillenebileceğinden ya da değişebileceğinden, etkenlerden, sebeplerden falan bahsetmiş... Sonuna kadar katıldığımı buradan belirtirken, yaşımla bir kez daha gurur duyduğumu haykırmak ve de bizim jenerasyon için kayıp jenerasyon diye dem vuranlara uçan tekme ile cevap verirken sözlerime şu dizelerle son vermek istiyorum....

How come I end up where I started?
How come I end up where I went wrong?
Won't take my eyes off the ball again
You reel me out then you cut the string
How come I end up where I started?
How come I end up where I went wrong?
I won't take my eyes off the ball again
First you reel me out and then you cut the string
You used to be all right
What happened?
Did the cat get your tongue?
Did your string come undone?
One by oneIn processionIt comes to us all
It's as soft as your pillow
You used to be all right

What happened?
Et cetera, et cetera
Fads for whatever
Fifteen steps
Then a sheer drop

Bu da Google ın çevirisi :P

Neden Ben son nerede başladı?
Neden ben nerede yanlış gitti sonu?
Top kapalı tekrar gözlerimi almaz mısınız
Sonra katarını kes bana silindirli
Neden Ben son nerede başladı?
Neden ben nerede yanlış gitti sonu?
Ben topu kapalı tekrar gözlerimi çekmek
Önce ve sonra string kesip beni silindirli
İyimisin için kullanılır

Ne oldu?
Kedi dilini mi?
Mi sizin dize gelmek geri?
Geçit törenine katılmak
Bu hepimiz için geliyor
Bu da, yastık gibi yumuşak's
İyimisin için kullanılır
Ne oldu?
Ve saire, ve saire
On beş adım
Sonra sırf bırak
Neden Ben son nerede başladı?
Nasıl nerede yanlış gitti sonuna kadar olabilir?
Top kapalı tekrar gözlerimi almaz mısınız
Beni silindirli ve katarını kesmek (bu ne abii??))

Foto: Bant dergisi
Bu arada bu blog da müzik şeysi oluyor sanki....

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444