Pazartesi atlattın mı geçer derler...

Yeni bir hafta başlıyor, hop bitiyor, bakmışsın yenisi başlıyor falan filan... Pazartesiye göre fena değildi çok soğuk olması dışında....

********************************************************************

Çokkkkk eski ve çokkkk sevdiğim bir arkadaşımın sergisi vardı bugün ona gittim, çok gururlandım benim bir eserim sergilense ancak bu kadar sevinebilirdim....Yalnız okulun bahçesinde sergi salonuna doğru ilerlerken kadının biri arabasının camından bana "Buradan çıkalır mı" gibisinden bişi dedi, ama böyle bağırarak ben de "bilmiyorum" diye cevap verdim, halbuki biliyordum ama demedim...Sonra canım sıkıldı, sonra da bu kadar ufak şeyleri neden kafama takıyorum diye bir daha canım sıkıldı.....



*************************************************************************

Sonra her zaman olduğu gibi Rasimi en az yarım saat bekledim, ama bu kez çok soğuktu, yorgundum ve de beklemekten çok sıkılmıştım... şimdi bana küs, anlamadım benim küs olmam gerekirken neden her defasında o küsüyor ya da bunu nasıl beceriyor???Ben onunla konuşmasan aylarca böyle gidermiş gibi geliyor... Erkekleri bazen anlamak çok zor, keşke ben de biraz olsun kendimi salabilsem, otokontrolüm dışına çıkabilsem.....




***************************************************************************

Patiskayı çok seviyorum... Tipe bak artık gerçek bir kedi oldu, tilki kulaklı yawriimmmmmmm...


*********************************************************************

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444