Ebeminkini gördüm

Sadece 3 saat içinde öyle birşeyler oldu ki uyandığımda, hem üşüyor, hem terliyor hem de boğazımda birinin yumruğu varmış da o yüzden yutkunamıyormuşum ya da boğazımı parçalamışlar ben uyurken koparmışlar bademciklerimi yerine çakıl taşları koymuşlar ve ben her tükürüğümü yutmaya çalıştığımda o taşlar tekrar tekrar yaralıyor, parçalıyor boğazımı. Cehennmemi başka dünyalarda aramayın, 3 saatllik mesafede de olabilir bazen.

Gecenin 4 ünde kapının önünde bağrışan sarhoşları dinlerken çektiğim acılardan dolayı ne kadar onların yerinde olmak istediğimi bir ben bilirim. Vasiyetimi bile yazmayı düşündüğüm ateş nöbetlerimden birini de sanırım unutmam kolay olamayacak. 4 günden 4 kilo verdiren mucize diyetimin detaylarını isteyene özel olarak verebilirim.

Hergeçen sene hastalıkları daha zor atlatan bünyemin derdini gerçekten merak eder oldum. Benimle beraber 4 kişinin hayatı- artık kaç günde iyileşeceksem- berbat oluyor. Artık en çok buna üzülüyorum. Ben acıyı çekerim bir şekilde, katlanabilirim, fakat beraberimdeki insanların uğraşmalarından utanıyorum artık. Asla annem gibi bir anne olamayacağımı bir kez daha anladım. 4 gün boyunca bir korku filmi setine dönen salondaki kanepeyi camdan aşağı falan atmak istiyorum ama bu sefer sabunlu bezle silmekle yetincem sanırım.


Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444