Sislerin ardından

Geçen yıl vizyonda bir film vard, The Fog (sis), hani şu Stephen King'in romanından uyarlanan...Hani şu acayip bir sonu olan. İstanbulun tepesine çöken ve bir türlü gitmek bilmeyen sisin ardından yemin ediyorum bugün yaratıklar falan çıkacak sandım, hayırdır işallah... Hele hele zaten grinin her tonunu bulduğumuz şu Maslak'ta bir tek sisimiz eksikti o da oldu çok şükür, harika bir tablo çıktı ortaya. Gri binaların arasındaki gri gökyüzü ve tam anlamıyla gri bir atmosfer....Üzgünüm ama ne yapsam olmuyor buraları sevicek gözüme hoş gözükücek hiç bir taraf bulamıyorum... Artık trafikten de geçtim, bazen nefes alamadığımı hissediyorum....Hamilelikten mi dersiniz???

Comments

denizero said…
__hamileyken temiz havaya daha da ihtiyaç duyuyo insan.... benim neyseki yaza denk gelmişti hep deniz kenarındaydım.... deniz kenarına gitmeni tavsiye ederim cicim, havadaki iyot çok rahatlatıyo bünyeyi:)__
Nilay said…
Evet ya her fırsatta gidiyorum deniz kenarına, gerçekten süper geliyo:)

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444