MP3'ümün içindekiler!!!

Benim neyim eksik dedim kendi kendime... Baktım herkes makyaj çantasının içindekileri yazıyor ben de MP3'ümün içindekileri yazıyım dedim.. Zira makyaj çantamın içinde Hollywood yıldızlarının kullandığı ürünler yok..
Hadi bakalım, başlayalım!!

Bat for Lashes: Hastasıyım, sesiyle olsun ritmiyle olsun bu kız çok fenaaa
Morcheeba: Emektar grubum benim, demirbaşlarımından biri diyebilirim.
Radiohead: Bu bloğu az çok bilenler Radiohead in benim için ne ifade ettiğini bilirler.
Telefon Tel Aviv: Beni düşünmeye teşvik eden gruplardan biri.
The Ting Tings: Kanka olmak istediğim 2 şeker tip.
New Order: Ohoooo çok uzun hikaye.
Velvet Underground: Dinginlik...
Bonobo: Hüzün, sakinlik, yaz tatili...
The Killers: Festival, konser, eğlence...
Grizzly Bear: Yeni keşfediyorum...
The Knife: Böyle bir ses, böyle bir endam az kişide bulunur.
Junior Boys: Konserini kaçırdığım için çok üzüldüğüm abiler..
Stereophonics: Eskilerden...
Muse: Radiohead 1 Muse 2
The Asteroids Galaxy Tour: Eğlence!
Fischerspooner: Stil ikonlarım
The Hot Puppies: Kızın sesi çok güzel
CSS: Bu da eğlence!
Amy Winehouse: Vokal!
The Organ:
Hüzünleniyorum ama çok seviyorum..
HIM: Vazgeçilmezim
Kelly Polar, Metric : Yeni keşiflerim
PJ Harvey:
İlk göz ağrım
Franz Ferdinant:
Kankalarım
Yeah Yeah Yeahs: Yeni albumu şimdilik beni hayal kırıklığına uğratsana eskilerden...
Ve daha birsürü..............................................




İşte benim yol arkadaşım! Gördüğünüz gibi oldukça şık bir tasarımı ve ergonomisi var!!




Her ne kadar artık ekranda sadece parlak bir ışık olsa da umrumda değil, böyle de havalı!!


Kulakta duruşu oldukça şık ve rahat!!



Ergomonik yapısıyla ele avuca sığıyor!!


Karizmama karizma katiyi!!!!




Siz de MP3 ünüzün içindekileri yollayın yayınlayalım !!!!!!

Comments

süper yapmışsın niiciimm.. gına geldi şu makyaj çantasının içini gösterme ve yayınlama merkakından.. banane abi benim olmayan bir çantanın içinde ne var görüp napıcam..

iyi yaptın şekerim hiç olmazsa ne dinlesem acaba yeni bişeyler varmı diye düşündüğüm zamanlarda nilayın müzik kutusuna bakabilirim:)
Nilay said…
Yuppiii:)

"Nilayın müzik kutusu" nu çok sevdim!!! Belirli günlerde bu başlıkla bir post yazma ve bunu alışkanlık haline getiresim geldi:)
Harun İzer said…
merhaba
başkasının çantasına bakmayı bilemem ama mp3 listesine bakmakta genelde kimse sakınca görmez, iyi olmuş bu :)

ayrıca, anythingbutipod.com! :) destekliyorum kesinlikle, tekellere son!!!

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444