Gerçekten Fark Var!!!

Bazen gerçekten kendi ülkem adına kimi konularda çok yetersiz olduğumuzu görüyorum. Birbirlerini tekrarlamaktan öteye gidemeyen bir çok müzisyen gibi....

90 lı yılların pop şarkılarını alıp alıp üzerine 2 satır cümle yazarak ,oldu bitti maşallah al sana şarkı, sonra her gördüğümde espirileri ile olsun, aksanları ile olsun beni çıldırtan "bilmem neliyek Allahın adamıyık" deyip her sn televizyonda gözüken o adamın dizisine müzik olarak veren tiplerden bana fenalık gelmişken alın da bunu dinleyin, klibine de hayran kalın derim, uzarım...

Çok sinirlenmiştim, uzun zamandır içimde kalmıştı, rahatladım

Comments

merved said…
iyi ki rahatladın canım yoksa bomba ne zaman patlayacak diye tırım tırım volta atacaktık

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444