Ada Lovelace Günü Kutlu Olsun!!


24 Mart tüm dünyada Ada Lovelace günü olarak kutlanıyor. Kutlu olsun!!! (Aslında gönül daha erken yazmak isterdi ama 24 Martın bitmesine halen bir saaat var)Bilgisayar dünyasındaki ilk kadın... Burada ahkak kesmek bana düşmez. Ayrıntılar Vikipedi...



Nacizane bilgisayar dünyasında bir kadın olarak duygularımı paylaşmak isterim:

Alakasız konular hakkında eğitim alıp şimdi alakasız bir işle hayatımı kazanıyor olmam daha doğrusu bunu bir hayat biçimi haline getiriyor olmam kimileri için çok saçma kimileri içinse hayret birşey!! Benim içinse tamamen bir tesadüf... Evet bir tesadüf sonucunda şu an bu satırları yazıyorum, bir tesadüf sonucunda kendimi ifade edeceğim yola girmiş bulundum... Hikaye gerçekten çok uzun...



Kimi zaman gerçekten çok zor bilgisayar başında geçen saatler, çok yorucu... Bedenen enerji gerektirmese de saatler geçtikçe bilmem kaç saat ayakta kalmaktan daha da yorucu olabiliyor .Capcanlı bir dünyada sürekli değişen bir döngü içinde geçiyor günler, sürekli yenilikler, sürekli başka işler... Belki de en keyifli tarafı bu, kimi zaman modacı kimi zaman aşçı gibi hissedebiliyor insan kendini. Yer alınan her proje farklı hayatların kapılarını aralıyor. Her proje de başka birşey öğrenirken de aslında ne kadar yolun başında olduğunu farkediyorsun.

Web uygulama yapmasam kesin oyuncu olurdum!!



Erkek egemen bir oda da çalışıyor olsam da kadın eli değdiği zaman işlerin ne kadar da düzenli ilerlediğini bizzat hergün görüyor olmam aslında anlatmak istediklerimin özeti.. Kadının farkı yine apaçık bellli....Hızlı olmamız gerekiyor, planlı olmamız gerekiyor, sürekli gözümüz açık en ufak detayı farkediyor olmamız şart... Tabii bunlar olurken de bir yandan makyajımızı tazeliyor olmamız gerekiyor, kim ne yapmış, ne giymiş yine ne moda olmuş bilmemiz de farz!!!Yaşasın kadın olmak, yaşasın bilgisayar dünyasında kadın olmak!!!Güç bizde kızlar!!!!

Comments

kesinlikle katılıyorum niii cim.. :)

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444