Çamaşır Suyu

Biliçaltımı temizleyecek bir çamaşır suyu markası bilen var mı? Şöyle kafama bir dikiyim miss gibi tertemiz olsun bütün düşüncelerim, gecenin bir yarıları beni panik atak krizlerine sokan kabuslardan kurtulayım.
Yolda, ofiste,televizyonda bilmem nerde ne görsem, ne duysam, ne beklesem, neyi kimi özlesem mutasyon değştirerek hopp rüyama düşüyorlar. Benim gibi bir kedi sever dün yolda kara bir kedi gördü, hani çocukluğumuzdan itibaren kara kedinin uğursuzluğa inandırılarak büyüdük ya bir takım denyolar tarafından, rüyamda o kara kedi olmuş kara bir vampir kedi ve koluma yapışmış kanımı emiyordu.Kendimi o kadar kasmışım ki açılmak için gecenin 3 ünde yoga yapmaya çalıştım.
Kendi kızımın bilinç altının tertemiz olması için çok dikkatli oluyorum, biliyorum ki benim kafamdaki şeylerin büyük bir kısmı çocukluktaki travmalarım yüzünden oldu (köpek , karafatma, ve söyleyemeyeceğim birşey). Ve onlardan kurtulamıyorum, 30 yaşında oldum üstüne yenilerine ekledim yoluma devam ediyorum, bu arada bu 30 yaş mevzusuna başka bir gün değineceğim!
He ne diyordum var mı böyle bir çamaşır suyu??

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444