The XX

Beni bilenler bilir, öyle her grubu kolay klay sevmem ama sevdim mi ölümüne severim... Mesela bu seneki en büyük patlamalarımdan birini Bat for Lashes la yapmıştım. Aylarca, gecelerce, günlerce onlarla yaıtp kalkmıştım. Yeni bombam ise The XX...

Epey bir zaman önce blogların birinden öylesine indirmiştim Crytalised'ı... o zamanlar sallamamıştım, hani bir şarkıya ya da bir müzisyene şans verme süreci vardır ya insanın kendi kendine yaptığı bir şeydir bu. Mesela bunu yapmamıştım.

Sonra da buradan teşekkürlerimi bir borç olarak bildiğim Sevgili Reset Magazin yazarları sayesinde The xx'i farkettim. ve yaklaşık 2 haftadır büyük bir aşk yaşıyoruz...

Öyle garip şeyler hissediyorum ki, sanki bu kadar dinlediğim sevdiğim bütün müzisyenlerden, bütün şarkılardan, konserlerden birer parçayı onların şarkılarında hissediyorum. Her seferinde hayatımın bir karesi gözümün önüne geliyor. İlk dinlediğimde direkt aklıma The Notwist geldi ki onları da çok severdim,Vokaller çok farklı tabii ama bazı sesler gerçekten birebir... Sonra arada sanki The Doors geliyor aklıma, sonra birden bir Radiohead albümün içinde dolaşıyorum, kimi zaman da Bono' nun gençliği... Gerçekten enteresan...

Üstelik bu çocuklar henüz öyle gençki... Tabii ki İngiltereliler ve böyle giderlerse ilerde kimbilir neler yaparlar...Kesinlikle dinlenmeli

Not: Bu arada ben bu yazıyı post ederken blogspot çalışmıyor :(

http://www.myspace.com/thexx

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444