Lütfen!...

Acaba benim bloğumun adresini bir şekilde bulup, bu yazıyı okuyup, üstüne alınır mısın bilmiyorum ama, lütfen beni arama artık yaa!!! Yani çooookk eskiden tanışıyor olabiliriz, birsürü şey yaşamış olabiliriz, sana göre iyi bir arkadaşlığımız olmuş olabilir ama, bilmem kaç kez beni aradığın halde ben o telefonu açmıyorsam, sen de bu kadar yoğun hayatının arasında, yemeyip içmeyip zaman tutup aylar sonra beni farklı bir numaradan arayıp sonunda o lanet telefonu açmamı sağlıyorsan, ve telefonda sanki daha dün konuşmuşuz gibi gayet sıradan, tonunda hiçbir duygu belirtisi olmayan bir sesle benimle konuşuyorsan sana burdan sadece yuhhh diyorum arkadaşım ya!!!!!

Bilmem anlabiliyor muyum? Evlenmen, barklanmam bilmem napman hiç umrumda değil, tıpkı yıllar önce senin umrunda olmadığı gibi...

Hadi sana iyi günler

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444