Kayayı gırcı tuttu, İlvanlım İlvanlım aman aman

Cumartesi günü gözümü açar açmaz yollara varduk kendimizi, deli gibi yağan yağmur biz caydırmadı, piknik de piknik!!!! Gideceğimiz grubtan sadece 2 kişiyi tanıyor olmamızda entresandı doğrusu.... Ama koca koca adamları yakar topa ikan edip,i sonra da çılgınlar gibi eğlendiklerini görmek artık her ortamda eğlenmesini bildiğimizin kocaman bir resmidir!!!
Madem mis gibi cumartesi günü için taaaa Kırklareline gittik şehir merkezini görmeden olmazdı... Buralardan çok sıkıldığımdan olabilir, bana artık her şehir daha güzel geliyor... hangi bölge neresi oladuğı çok da önemli değil....


Tabiii bir de cumartesiden öncesi vardı Cum'a pazarı eğlencesi!!! 3-5 E aldığım şeylerin fotosunu çekip yayınlamasam mı acaba:):)


Pazar günü de tipik temizlikten biraz farklıydı, bana ev işlerinde yardım eden birisi ile hayatımı paylaştığım için gerçekten çok şanslıyım....
Pazar ekinde de aynen şöyle diyordu:
Kadınların mutlu olması için gerekli şeyler gibisinden;
Ev işlerinde ve zor işlerde size yardım edecekve aynı zamanda iyi bir işi olan bir erkek bulman önemlidir!
Espirili ve seni güldürmesini bilecek bir erkek bulman önemlidir!
Kendisine güvenebileceğin ve sana hiç yalan söylemeyecek bir erkek bulan önemlidir!
Seninle aşk yapmayı sevecek bir erkek bulman önemlidir!
Bu dört özelliği tek bir erkekte bulamayacağın için varmış gibi davranma çok önemlidir!!(Hürriyet)
Son maddeyi görmeyelim, diğerleri bende, mutluyum demek kii!!!

Gazetenin her 2 sayfasında bir ev reklamları var, ben anlamıyorum, haberlerde de bir firma günde 20-25 ev sattıklarını söylüyorlardı. Ekmek mi satıyosun hocammm!!!!Bırak yaaa ...


Reggie festivalline gitmeyi düşüdüm, hatta Rasimi bile ikna eder oldum, Adrasan' da olması açıkçası beni gaza getirmişti ama fiyatlara bakınca Çüşşşşşş demekten kendimi alamadım ve eskiden festivale konsere nasıl paralar bayıldığımı düşündüm, annemin kredi kartına yaptığım saçmalıkları düşündüm, demekki şimdi ya yaşlandım, ya cimri oldum ya da param yok!!!!
(Hatta festivalin linki verecektim, fiyatı hatırlayınca vazgeçtim, size değmez!!)

Uyuz pazar, uyuzsuz işte!!!

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444