Over my headd

Gerçekten çok yoğundum yazamadım sevgili okurlarım. Hahahah en sonunda bu geyiğe ben de girdim, bakmayın siz reytinglerimin (!) bu kadar düşük olduğuna...
Beni seven hayranlarım varmış da haberim yokmuş, canlarım ;)


Ben yine planlardayım, şunu yapacağım bunu yapacağım derken, hopp ne oldu hiçbirini yapamadım, sadece çok ama çok çalıştım. Yoruldum mu evet hem de çok, ama 23 Nisan gelip kurtardı beni,mis gibi birt tatil günü kendime gelmeme yetti, yorgunluğum uyuyunca geçiyor, gençli çok güzel, hiç yaşlanmak istemiyorum!!!!


Aslında yazmaktan kopmak canımı sıkmıyor değil, ama biliyorum ki uzun yaz gecelerinde yazmaya daha çok vakit kalacak...

Kulağıma hoş gelen her türlü müziği dinlerim ben, bir duruşum tazrım yok, ne kadar eziğim!!!!!!Beyonce'un gözlüklerinden istiyorum, hatta bu klibin aynısı ben çekmek istiyorum!!!




Biz geçen hafta, dansa gittk:) Hem de öyle böyle değil, çok uzuuuun zamandır bu kadar çok dans ettiğimi ve eğlendiğimi hatırlamıyorum. Gerilerde kaldı sanmıştım artık, gece hayatından
zevk alamaz, içemez olmuştum, önemli olan doğru mekanları tercih etmiştik, unutmuşum!!!! Alışkanlıklarımızı değiştirmenin zamanı gelmiş, özgürlüğü çok seviyorum. Bilmiyorum burcumdan mıdır nedir... İnsanlar ne istiyorsa onu yaşasın bırakın, cinselliği, aşkı, sarhoşluğu, çılgınlığı bırakın yaşasınlar kardeşim!!!İşte o gece olduğu gibi, belki herkes o zaman gerçekten mutlu olur hem de sadece geceleri değil....Bu kadar açık görüşlü olduğumu bilmezdim!!! Bravooooo !

Seda'yı çok özledim. Aslında her zaman özlerdim de bu sefer bir garip, rüyalarıma falan giriyor.Hazirana kadar beklemem gerekecek :(
Bizim olan şarkılardan biriydi çok eskiden, okursa bu yazdıklarımı hatırlar eminim:)

Geçen de gözüme kiralık bir ev ilişti, evin içi güzel, sadece küçük... Sonra baktım baktım daracık bir sokakta, eski bir apartmanın giriş katında, küçücük bir yaşam alanı yaratmanın ne kadar zor olduğu gerçeği tokat gibi yüzüme çarptı, kocaman bir gezegende benim yaşama alanım bu mudur dedim, yanlış anlaşımasın isyan değil, sadece merak ve bir anda bu durum bakao kadar komik geldi ki kahkaha atmaya başladım, eğer arkasından da ağlamaya başlasaydım kendimden gerçekten korkabiliridim ama neyse ki öyle birşey olmadı!!!Düşünsene, gözünde canlandır, o reklamdaki gibi google earht den bak önce dünyaya, sonra yavaş yavaş zoom in yap, kocaman bir dünyada nokta kadarsın yaa, hatta daha da küçük,gözle görülmüyorsun,al işte insanoğlu sana yine o gerçek!!!! Bahçeli bir ev bulmam lazımmmm, hem patiska için, hem de bizim nefes alabilmemiz için, sadece bahçe yaaa walla başka bişi istemiyorummm...

Lise yıllarında tanışıp grup kuran İngiltere'nin kuzeyinde müzik yapan gençlerden biri de olabilirdimmmm!!!! Kader işteee....

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444