YALAN!

Hani gerçekten analyamıyorum artık,adını falan koyamadım bendeki bu gelgitin... Dengesizlik, yalnızlık, kıskançlık?... Yok işte hiç biri değil...

Bu saatte kadar bulsam blurudum zaten, aradığım da pek söylenemez aslında... Arayan bulur, arayan belasını bile bulur.... Belki de o yüzden aramıyorumdur, bulacağım sonuç belki de son derece korkutucudur... Kimbilir?

O da gitti, bu da gitti, sen de git şimdi... Oh herkesi yolladım mis gibi artık her şeyi ben yiyebilirim!

Derdim yok, tasam yok, hiç biriniz de umrumda değilsininiz... Ben kaybetmem, siz kaybedersiniz, ohoooo bana arkadaş mı yok, telefonumu bir çıkartırsam listemde kimler var kimleeerrr... Ne olmuş ki sizlerle yıllarımı paylaşmışsam, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemişse, herşeyin ilikni sizlerle yaptım da ne oldu, sevinçlerimi, hüzünlerimi paylaştım da ne oldu? Şimdi ne onalrdan bir eser kaldı, ne de sizden... Beraber ağlamışız ne çıkar? İlk aşkımı ona anlatmışım ee nolmuş, nikah şahidim olmuş! Çok normal!!!

Şimdi bir ben varım bizden geriye, siz de geçmişin gölgesinde...

Öyle olsun, öyle olsun bakalım, yalnızlık gereçkten paylaşılmaz mı görelim bakalım??

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444