2.Rüya

Aradan tam olarak bilmiyorum kaç gün geçti ama çok fazla uzun bir zaman olmasa gerek...
Başrolde Onun olduğu film gibi bir rüya daha gördüm. Şu an yazdığım her cümle ile rüyaların ilk anki büyüsüne tekrar kapılıyorum. İçimde garip bir sevinç müthiş bir özlemle birleşiyor... Olmadık hayallere kapılıyorum....
2. RÜYA:Bir evdeyim, tanımadığım bir evde ve tanımadığım insanlarla...Karı koca oldukları her hallerinden belli olan yaşlı bir çift var yanımda... Oturuyoruz.... Ben yine nerede ve kimlerle olduğumu idrak etmeye çalışırken kapı açıllıyor ve O içeri giriyor.
-Hoşgeldin
-Hoşbulduk... diyiveriyorum. Anlıyorum ki, onun evindeyiz, bu yaşlı insanlar da eşinin ailesi ve beraber bu evde yaşıyorlar. Az sonra da kapıda eşi beliriyor. Sevimsiz bir tanışma faslı başlıyor. Zira oldukça soğuk ve mesefeli bir sohbet hemen ardından geliyor. Burada sadece arkadaşım için bulunduğumu sürekli kendime hatırlatarak bu duruma sabretmeye çalışıyorum.
Sonra evin arka tarafına doğru gidiyoruz, eski mobilyalarla döşenmiş, oldukça mütavazi bir odada buluyorum kendimi. Bu kez başbayız, en sonunda konuşuacak, hasret giderecek bir fırsat yakaladık diye düşünmeye başlıyorum. Ama O’nun üzgünce bir hali var, mutsuzca.... Başı hafif eğik, yerdeki o eski halının motiflerini inceliyor sanki... Sessizlik sonra, rahatsız edici bir sessizlik.... Birşeyler yapmam, birşeyler söylemem gerek bu sinir bozucu sessizliği bozmam gerek. Nihayet sözcükler onun ağzından dökülmeye başlıyor.
Neden bahsettiğimizi pek anımsayamıyorum şimdi... Tek bildiğin ortada ters giden birşeyler olduğu ve benim onu teselli edecek cümleler kurmam gerektiği...
Bu eski eşyalar, yaşlı çift ve eşi Ondan o kadar uzak ve farklı ki... Hayal kırıklığı yaşadığı gerçeği ile yüzleşmek canı çok acıtıyor belli ki... Üstelik bir de Damlası var. Dünyalar tatlısı...Herşey de daha karışık şimdi, daha da zor... İlgiye, bakıma muhtaç ikinci bir canı daha var... Uyanıyorum, sonu gelmeden rüyanın...

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444