Size söylüyorum!

Size söylüyorum duyuyor musunuz beni???
Ben sizin yüzünüzden her sabah işime sinirli geliyorum, saçma sapan bakıyorsunuz, yolda yürümeyi bilmiyorsunuz, bazen çok pis kokuyorsunuz!!!

Ben sizin yüzünüzden hafta sonları sahile inemiyorum, her yerde mangal yapıyorsunuz, etrafta pijamalarla geziyorsunuz, içip içip onun bunun kızına karısına laf atıyorsunuz!!!

Ben sizin yüzünüzden gece tek başıma sokaklarda gezemiyorum, bana hemen kötü gözle bakıyorsunuz, gece bir işim olmasına aklınız yetmiyor, ben kendimi hiç güvende hissetmiyorum!!

Ben sizin yüzünüzden İstanbul'un birçok semtinde tek başıma yürüyemiyorum!!!

Ben sizin yüzünüzden minik etek giyemiyorum!!

Ben sizin yüzünüzden toplu taşımadan nefret ediyorum!!!

Ben sizin yüzünüzden evde oturamıyorum, gürültünüz yatak odama kadar geliyor!!!

Ben sizin yüzünüzden motorsiklete binemiyorum, illa şehir dışına çıkmam gerekiyor!

Ben sizin yüzünüzden sahilde bira içemiyorum!!!

Ben sizin yüzünüzden hep üzgünüm, çünkü sokaktaki hayvanlara çok kötü davranıyorsunuz!!!!

Ben sizin yüzünüzden çocuk yapmak istemiyorum, çünkü çocuklarınızı hiç sevmiyorsunuz, bütün gün sokaklardalar, öyle ki onlardan bile korkar oldum!!!

Ben sizin yüzünüzden bu kentten nefret eder oldum!!! Şimdi kimse bana kalkıp insan mı ayırıyorsun demesin!!! Asıl onlar kendilerini bizden ayırıyorlar, biraz daha saygılı, biraz daha insancıl ve biraz daha iyi niyetli olsalar ben kimseden şikayetçi olmayacağım!!!!!!!!

Şimdi beni dinleyin, ya kendinize gelin ya da İstanbulumu bana geri verin!!!!!


Foto:Internetten çaldım

Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444