uzun zaman mı geçti?

Sıcakların geçmesini bekledim, bekledim... Ama hiç geçecek gbi değil... Artık geçiş mevsimleri yok, sonbahar, ilkbahar gibi... Direkt yaz, direkt kış. Sanırım yine öyle olacak. Aniden kış gelecek. Ama artık kurumuş yapraklara yalnız basmıyorum! Gerçi artık kurumuş yaprak da göremiyorum etrafta. Eskiden öbek öbek olurdu, hatırlıyorum. Ağaç mı kaldı etrafta... Aman bu konuya hiç ama hiç geçmek istemiyorum, içim acıyor!

Ben yine yalnız akşamlara daldım ister istemez... İş güç ayağına tabii. Ters giden birşey yok :) Yalnızlık her şeye rağmen güzel olabiliyor kendi adıma... Aslında yalnız da değilim, Patiska sürekli ayaklarımı kemirmekle meşgul... Yazı yazmayı bile özlemişim... Kışı da çok özledim, sinemayı gitmeyi de... Bütün enerjimi alan bu sıcaklar geçer geçmez sanırım kendimi sokaklara vuracağım... Festivaller de başlar zaten, İstanbul kendine gelir, ben de öyle:)

Yeni kararlar alma aşamasındayım her yeni sezon olduğu gibi... Ama bu kez gerçekleşmesi kesin olan kararlar... Hem zaten artık aklım da başıma geliyor yavaş yavaş (bir zahmet). Gelsin de zaten yaşım da geldi artık, şaka gibi bu konuyu hemen es geçiyorum!

Yabancılar ne kadar güzel klipler çekiyor. Sürekli MTV açık bizde... Bizimkiler neden böyle şeyler yapmıyor, anlamıyorum. Paramız mı yok yoksa aklımız mı.... Aslında online mecra da güzel işler çıkabiliyor, görsellik anlamında... Ne biliyim bazen de güzel filmler de yapabiliyoruz, yüz filmde bir de olsa.. Ama onlar da napsın ki, çoğunluğa göre hareket etmek zorundalar, sırf benim gibi düşen birkaç yüz kişinin isteğine göre mi davrancaklar. Ama çok da acımasız olmak istemiyorum. Çünkü çok da iyi müzisyenler yetişti son yıllarda... Ben müzisyen olsam eminim onlardan biri olurdum:P

İtiraf ediyorum, bazı diziler başlayacağı için kış gelmesine bir kat daha fazla sevineceğim:) Avrupa Yakası mesela.. Özledim çok. Onları dizlerken bu dünya ile ilgili aklıma hiç birşey gelmiyor! Kafam mı uyuşuyor ne bilmiyorum. Bazen kendime kızıyorum, ama ne zaman film ya da dizi izlesem bu kadar kopmamım ne gereği var ki diyorum, demek ki ben bu işten anlıyorum, hep düzgün şeyler seyrediyorum, başaralı işer de izleyiciyi kendi dünyasına almayı çok iyi başarıyor. Bu kadar basit!

Mesela çok sevdiğim gruplar var. Radiohead çalıyor şimdi. Thom benim için çok özel biri, birçok insan gibi eminim... Genç olmaya başladığım ilk zamanlarım da hislerime en çok tercüman olan onun sesi olmuştur. Tamam kimi zaman beni çok üzdü (!) ama dediğim gibi o çok özel ve her zaman da öyle olacak... Yarın öbür gün çocuğum olursa, ilk tanıştıracağım müzisyenlerden biri mutlaka o olacak...

Çok uzun zaman oldu yazmayalı, ama kesmek zorundayım...


Comments

Popular posts from this blog

333333333333333333!!!!

4444444444444